İş

Borusan’dan çalışan memnuniyeti odaklı inovatif uygulama

T4 People Analytics ile geliştirilen bu proje ile çalışanların esenliğinin ve iş performansının ölçülebilir şekilde artırılması planlanıyor. Borusan, bu sayede çalışan memnuniyetini de en üst seviyeye çıkarmayı hedefliyor.

Borusan Grubu, insan kaynakları analitiği alanında yenilikçi çözümler geliştiren T4 People Analytics ile insan kaynaklarında dikkat çeken bir çalışmaya imza atıyor. Pandemi sonrası dönemde insan kaynakları yönetimini yeniden tanımlama misyonu ile tasarlanan Yeni Düzen Çalışma Analitiği platformu çalışanlara odaklanırken, çalışan esenliğini ve etkinliğini ölçülebilir şekilde artırmayı amaçlıyor. 

T4 People Analytics tarafından geliştirilen sistem, çalışanların açık uçlu geri bildirim metinlerini, yapay zeka modelleri ile otomatik olarak anlamlandırıp sınıflandırarak tavsiyeler sunabiliyor. Bu sayede, çalışanların hem geri bildirim verdiği konuların hem de çalışanın duygu durumunun tespiti sağlanırken çözüm odaklı bir yaklaşımla hızlıca harekete geçmek mümkün oluyor. Yeni dönem anket ve dijital iletişim teknolojileri, çalışan deneyimini derinlemesine anlamlandırmak ve iyileştirmek için devreye alınırken bu yenilikçi yöntemler, çalışanların ihtiyaçlarının daha hızlı ve etkili bir şekilde belirlenmesini sağlıyor. Bu şekilde çalışanların yıllık izin haklarını kullanmaları ve dinlenmiş bir şekilde işyerine dönmeleri için teşvik edici ön adımlar atılabilirken iş-yaşam dengesi gözetilerek, ihtiyaç ve beklentilerini karşılayan daha optimize edilmiş çalışma koşulları sunuluyor. 

 

“Borusanlıların esenliklerini artırmayı amaçlıyoruz”

Borusan Grubu’nun insan odaklı olduğunu vurgulayan Borusan Holding İnsan, İletişim ve Sürdürülebilirlik Grup Başkanı Nursel Ölmez Ateş, “Bu projede sürdürülebilirlik odaklarımız olan iklim, insan ve inovasyon alanlarımızdan insan başlığı altında çalışan bağlılığını ele alıyoruz. Sürdürülebilir bağlılık skorumuzu yüksek tutmayı amaçlarken bu yöndeki çalışmalarımızda inovasyonun gücünü kullanıyoruz. T4 People Analytics ile hayata geçirdiğimiz projeyle Borusanlıları daha iyi anlamayı, ihtiyaçlarına hızlı bir şekilde yanıt verebilmeyi, esenliklerini artırmayı amaçlıyoruz” dedi.

Çalışan odaklı riskler etkili bir şekilde öngörülebiliyor

Rutin nabız anketleri ve kapsamlı Çalışan Bağlılığı Anketleri (ÇBA) sayesinde, çalışan bağlığı ve istenmeyen ayrılmaların riskleri daha etkin bir şekilde öngörülebiliyor. Bu süreçte, anketlerden elde edilen geribildirimler, Türkçe doğal dil işleme ve yapay zeka modelleri kullanılarak saatler içerisinde işleniyor ve çalışanların ihtiyaçlarına daha hızlı yanıt verilebiliyor. Ayrıca, anında akıllı bildirim sistemi sayesinde insan kaynakları yöneticileri, çalışanlar ve yöneticiler aksiyon alınması gereken durumlardan anında haberdar olabiliyorlar. Bu sistem, çalışanlar arasında proaktif bir iletişim ve hızlı çözüm üretme ortamı sağlıyor. Ortaya çıkan analitik veriler ışığında ele alınan bu proje ile, Borusan’da çalışma kültürünün geliştirilmesi ve iş-yaşam dengesine yönelik iyileştirmeler sağlanması hedefleniyor.  

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

kagizmanajans.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

-
Başa dön tuşu
escort
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
adalar escort
arnavutköy escort
ataşehir escort
avcılar escort
bağcılar escort
bahçelievler escort
bakırköy escort
başakşehir escort
bayrampaşa escort
beşiktaş escort
beykoz escort
beylikdüzü escort
beyoğlu escort
büyükçekmece escort
çatalca escort
çekmeköy escort
esenler escort
esenyurt escort
eyüp escort
fatih escort
gaziosmanpaşa escort
güngören escort
kadıköy escort
kağıthane escort
kartal escort
küçükçekmece escort
maltepe escort
pendik escort
sancaktepe escort
sarıyer escort
şile escort
silivri escort
şişli escort
sultanbeyli escort
sultangazi escort
tuzla escort
ümraniye escort
üsküdar escort
zeytinburnu escort
istanbul escort